wtorek, 23 kwietnia 2013

Początek.


Długo zastanawiałam się co mądrego można napisać w pierwszym poście. Chyba za długo bo w rezultacie nic konkretnego nie wymyśliłam. Pocieszający jest fakt, że początki zawsze są trudne.

źródło: pinterest


Pozostaje się więc przywitać: 'Cześć'.

Dlaczego tu jestem?

Zawsze lubiłam pisać, przekazywać myśli, uzewnętrzniać emocje. Kocham jeść, spać, i planować ( uwielbiam wszelkie listy!) Lubię też kosmetyki oraz wszystko co ładne, błyszczące albo pachnące.
Poza tym mam też nadmiar wolnego czasu, bo jestem TYLKO studentką pierwszego roku. I wiecie co? Jak dorosnę zostanę inżynierem (!). Tak, ja - ta od wierszy, pisania artykułów do szkolnej gazetki i poprawiania błędów ortograficznych.

Nasuwa się więc podstawowe pytanie:

O czym będę pisać? 
Zrobi się pewnie trochę kosmetycznie (takie tam uzależnienie), ale i "lajfstajlowo". Może i trochę poinspiruję, a co. Będzie o wszystkim, o mnie.

Prawda jest taka, że mam miliony pomysłów i chęci.


Więc do dzieła. 

Pozdrawiam i zapraszam
Caroline.


2 komentarze:

  1. Już nie mogę się doczekać co się tutaj pojawi :) Życzę Ci czasu na bloga, bo wiem że tylko tego najbardziej brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To życzę powodzenia, będę zaglądać:)
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń